If you're frustrated then go

It's not that I'm bound to crash but
I measured every other possibility
And I found none

Fredag kan återigen titulera sig veckans bästa dag efter förra läsårets misslyckande. Inget rep men Malmö istället, och osannolikt nog så hittar jag en jacka jag vill ha med samma problematik som den i Lund. XL kommer förhoppningsvis aldrig vara min storlek. Nåväl, efter detta nederlag och i ösregn hittar jag iallafall en positiv grej; Black Belt. Köpte Two Minutes to Midnight och efter ett par snabba genomlyssningar är den väl ungefär på den nivå som jag förväntat mig, varken mer eller mindre. (Fast det är gott nog)

Med endast mig själv som sällskap blir kvällen antagligen urtråkig, eller jättelugn och skön, eller ingenting av det om jag nu somnar innan jag hinner upptäcka varthän den är på väg.

Helgen som jag antog endast skulle innehålla Harry Potter-läsning ser nu ut att bli både rep hemma hos Leo samt fest hos Lotti. Nåväl, basen, Leo och Lotti kan alla titulera sig saknade så det är ingen större förlust. Harry Potter får sitt inom en överskådlig framtid ändå.

"And I know why I'm flying
And the rest is lies"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0