Såhär är det

Vi ska naturligtvis mötas. Det är sådant vi människor gör. Vi möts, vi hälsar och sedan... ja, sedan står man där. Och säger något. Naturligtvis. Om man har tur så infinner sig ett lugn mitt i allt kaos och om inte så får man hoppas på att man inte råkar välja något alltför ointressant eller dumt att slänga ur sig. Eller står man tyst, men det där är inget som är särskilt populärt. Tyst är man när man är ledsen. Eller irriterad. Eller någonting förutom glad. Men har man ingenting att säga så betyder det inte att det är tänkt att man ska vara tyst. (Antagligen är det precis så det ÄR tänkt att man ska bete sig. När man inte har något att säga ska man inte heller säga något, men det där har vi filat bort någonstans mellan upptäckten av elden och uppfinnandet av den nya hundrasen DoggyTech, den som varken skäller, fäller eller gör naturliga saker, av den naturliga anledningen att det är en robot.) Ändå; Här är jag. Tyst.

Kommentarer
Postat av: elinor

så... ska denna vara lika pretto som morris blogg eller? ^^ PUSSPUSS. ni grabbar.

2007-08-24 @ 18:10:16
URL: http://elijah.blogg.se
Postat av: Morris

Okej, Elinor, nu får du fan ge dig. Bara för att jag inte kör något Bridget Jones-copy, likt vissa andra, så betyder det inte att jag är pretentiös i min blogg. Då är det fan i mig du som är klen i huvudet. Förresten, om du fortsätter hävda att du har rätt att träffa vårt barn så kommer jag att ta det till domstol.

2007-08-25 @ 01:52:42
URL: http://twoweeksaway.blogg.se
Postat av: viktor

bloggar är alltid pretto.

2007-08-27 @ 20:05:11
Postat av: tjaaa, ingen du känner.

I like this. Men jag hatar människor som inet säger något. som inte ens provar att säga något. jag hatar pinsam tystnad. men kanske är det för att vi inet tillåter det. jag hatar människro som inte lever nu.



jag skrev faktiskt just precis ett inlägg om just precis det du jsut har skrivet om. läsa?

2009-04-18 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0