the party's done, the cake's all gone, the plates are clean

På samma sätt som det inte är smart att uppmuntra till vemodighet för närvarande, är det inte smart att läsa böcker som romantiserar den ensamma tillvaron.

Det är så likt att jag ett tag funderade på att kontakta dig igen, mest för att säga att du alltid hade rätt, och att jag saknar det jag avskydde för ett halvår sedan. Du kan ha rätt här, hos mig. Tänker jag i en halv minut och nöjer mig därefter med att citera Modest Mouse, återigen.

"You'll go to bed early and you'll talk to your pillow"


image12

(Förlåt för att jag är så töntig som lägger upp sådana här bilder. Om ni tar illa upp så får ni säga till.)

Kommentarer
Postat av: Morris

- I feel so...you know..
- No, I don't..
- Well...you know..insulted and offended and kind of..worthless..
- Okey, then I better remove pictures of bassplayers...
- Well, yeah. I think you should.

2007-11-30 @ 17:29:53
URL: http://twoweeksaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0