If I could see all my friends tonight

"Though when we're running out of the drugs
And the conversation's winding away
I wouldn't trade one stupid decision
For another five years of lies"

Jag och immunförsvar, jag vet inte. Vi passar inte riktigt ihop. Lite som cirklar och fyrkanter. Detta har resulterat i att jag inte kan fira Jonatan på hans försenade 18-årskalas, eller sjunga ordentligt, vilket är hemskt oturligt när vi nu spelar in en demo den här helgen.
   Vi spelade in igår och efter all osäkerhet över hur man gör det bäst så blev det riktigt roligt. Simon är min favoritljudtekniker, aldrig jobbig, aldrig sur och tvär. En hyvens kille helt enkelt. 

Idag blir det en resa in i tv-sportens underbara värld, först finnkampen (som jag aldrig lyckas uppskatta. Nationskampen överskuggas av de pinsamt dåliga resultaten), sedan Sverige-Danmark.

En annan grej: Football Manager 2008 måste komma ut snart, snart, snart! Jag vill kunna lyckas med Newcastle utan att behöva gå igenom ett stålbad för att nå dit. Jävla ekonomi, jävla spelarförråd. Det funkar verkligen inte.



Jag tycker inte det är fel att leka att man är en skalbagge då och då
Det är väl var människas val?
Det är inget fel på skalbaggar
Det är inget fel på oss

Men jag hittar inte

Berätta för mig hur jag ska göra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0