Mitt liv som lajvare

Det här med lajv är, om man tar bort det faktum att alla som sysslar med det verkar ha någon sorts störning, en jävligt cool grej. Springa runt i skogen och leka med svärd, sådan som många av oss gjort som barn. Jag antar att man mår riktigt bra efter en helg i våra svenska skogar utklädd som en Orch, eller kanske rentav en Alv. Förstå då min djupa sorg när jag läser i Friskis&Svettis medlemstidning att "otidsenliga ord, såsom 'typ' och ' ah bah liksom'" inte är tillåtna. Herregud, kan de inte be oss skapa fred på västbanken också.

Kommentarer
Postat av: catrin

Anordnar Friskis&Svettis lajv? Hahaha. Jisses.

2007-09-26 @ 11:28:01
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0