No, it's okey, keep your hand in his pocket.

Jaha, det blev ingen lektion alls idag. När jag kom till Kristianstad mötte jag Jonatan, Joel, Robin och Alma som sa att Eskil var sjuk. Okej, tack för att jag rest i en timme för att få reda på det. Jag hade t.o.m. börjat ladda upp för att ta seriöst på det hela och så blir det inget av det. Det blev fika istället och med tanke på det så var det kanske inte så onödigt att åka till skolan iaf. Umgänge är trevligt.
  Nå, nu är planen projektarbete som det behövs jobbas med. Synd att jag har tappat den riktiga lusten till det. Börjar undra om jag inte tagit mig vatten över huvudet. Kanske, kanske att jag lyckas komma över den här tröskeln jag står och stampar på för närvarande.

Annat; För tillfället läser jag Snö av Orhan Pamuk, för övrigt en riktigt bra bok, men det jag ville säga var att det känns som om jag lyckats pricka in mitt samhällsarbete ganska bra. Det hjälper kanske inte rent faktamässigt att läsa Snö, men man får en väldigt bra känsla av boken, som man kanske kan använda i arbetet om Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0