Go, you don't know

Vad gjorde du för tio år sedan?

Antagligen spelade jag fotboll med Morris i snön, om det var snö, eller såg jag på tv. Jag var nog inte så intressant vid nio års ålder. (Jag kan ha studerat nationsflaggor eller ritat av någon bild i tidningen också. Det är inte omöjligt.)


Vad gjorde du för ett år sedan?

Jag vill minnas att det idag är exakt ett år sedan det tog slut med Elin, och därför grät jag väl floder samtidigt som jag funderade ut hur jag skulle överleva. Om tre dagar är jag gladare än jag varit på ett halvår.


Fem snask du gillar?

Ehh. Choklad. Typ allt.

Fem sånger du kan texten till?

Nästan alla Mais Je N'ai Pas Peur's låtar. De är jättebra (höhö), samt Famous Blue Raincoat av Leonard Cohen, The Partisan av Leonard Cohen, Misunderstood av Wilco (Om verserna inte behöver vara i rätt ordning), Idiot Talk av Kristofer Åström och The Soda av Hell On Wheels.


Vad skulle du göra om du var millionär?

Jag skulle rest runt som sjutton och tagit det lugnare. Antagligen gjort samma saker fast utan att behöva oroa mig.

Tre dåliga vanor?

Snus, bita på naglarna, tröttna på människor och inte kunna dölja det.

Fem saker du gillar att göra?

Spela musik, Lyssna på musik, Lära mig saker, Ligga i en säng och känna att det är något varmt och mjukt som ligger bredvid en och säger: "idag var en bra dag", Läsa böcker.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i?

Nej, jag orkar inte.

Fyra favoritsaker?

Gitarr, bas, Ambjörn och min stereo.

Personer jag vill se göra den här utmaningen?

När det här faktiskt blir en utmaning så kanske jag svarar på det.


Kommentarer
Postat av: catrin

jag såg dej igår. du såg nog mej också. vad mesiga vi är som inte ens vågar säga hej.

2008-01-07 @ 13:32:50
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se
Postat av: catrin

hah, nu såg jag att du redan hade kommenterat min blogg om det. ack, denna cyberspace.
men alltså, tycker du att jag är en snorkig person?

2008-01-07 @ 13:35:13
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se
Postat av: catrin

haha. ok. jag kunde ju lika gärna gjort det i och för sej. låt oss konstatera att vi är mesiga och vara nöjda med det. typ.

2008-01-07 @ 23:43:45
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0