Apa

ISS's Springpojke: "Har du funderat på att bli försökskanin?"
Jag: "Va? Vad menar du?"
Springis: "Ja, testa läkemedel och sådant."
J: "Nä... det... har jag väl... inte.... gjort?"
S: "Är du rädd?"
J: "Vafan... Nä? Jag tycker väl kanske inte att det verkar vara supertrevligt..."
S: "Jag ska lätt göra det. En kompis var inspärrad i två veckor och fick 80 000. Mycket bättre än att jobba på hemtjänsten... Dessutom kollar man typ bara på Sopranos och sådant. Det har jag sett när jag levererat varor dit."

Kommentarer
Postat av: Klara.

Dina konversationer med främlingar är mycket mer spännande än mina konversationer med främlingar.

2008-07-28 @ 23:40:55
Postat av: Leo

di a konver my ket er s änn nde n min

2008-07-29 @ 01:11:33
Postat av: catrin

Jag håller med. Om jag vore av manligt kön skulle jag lätt anmält mej till nåt sånt där. Väldigt goa pengar på ett enkelt sätt.

Det grämer mej lite. Att jag inte kan gör't alltså.

2008-07-30 @ 20:36:28
Postat av: catrin

det är något med hormoner och grejer. att dom och diverse värden och andra grejer pendlar så mycket varje månad pga mensen osv. något sånt är det. tror jag.

2008-07-30 @ 21:25:42
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0