Here it comes

Idag tillbringade jag min dagen-efter-dag med att åka buss till och från Lomma, och bada och sådant fint. Naturligtvis är bussen superfullsmockad av lättklädda, badande människor, så full att busschauffören måste skrika flera gånger att alla måste gå bakåt för att alla ska komma med och ja, ni förstår grejen kanske. Nå, när hela bussen är fylld sätter chauffören som sitter bekvämt i sin skräddarsydda stol på "Happy Reggae" eller vad låten nu kan tänkas heta, och några stycken börjar sjunga med. Ganska komiskt. Nåväl, tjejen som jag sitter bredvid märker att jag småler och säger;

"Tror du att han är fransman?"
"Va? Vem?"
"Ja, busschauffören."
"Vaddå, jag vet väl inte? Vaddårå?"
"Nejmen, man måste ju beskriva den här bussresan i något community, och visst hade det hela fått en extra krydda om chauffören var fransman?"
"Ja, jo... Fast mitt tips är ändå att han är från något balkanland. Inte lika spektakulärt..."
"Nä... Fan..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0