If you gather an army full of men, you'll soon be able to kill ten

Jag har minskat i volym efter helgen. Igår rakade jag mig och idag klippte min mamma mig. Mamma var till och med pepp på det hela eftersom hon hade blivit klippt tidigare idag. Det är dessutom alltid en källa till idiotiska kommentarer.

- *klipp-klipp* FAN!
- Va!? Vad gjorde du? VAD GJORDE DU?
- Ehe... Nä, jag skulle testa det som frisören gjorde på mig idag...
- Sa hon också "FAN!"?
- Hrm... nää...
- Nyckeln, mamma, är att du aldrig verkar tveksam. Det är aldrig läkare eller tandläkare, även om bedövningen inte hjälper. "NEJMEN DET ÄR LUGNT DET SKA KÄNNAS LITE!" Typ.


- Mamma, du vet om att för varje hårtes du klipper av klipper du in i Nasses (Gosedjur) själ...
- Haha. Håll käften och sitt still nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0