En helt meningslös dag...

Slutar i att jag dessutom börjar oroa mig för Amanda Jenssens kommande framtid med som stjärna med ett hopkok av alla världens idioter efter sig.

(Tioåriga tjejer står och väntar på att Amanda ska komma ut och skriva autografer. Min uppgift är att se till att ingen obehörig kommer in backstage.)
- Har du träffat Amanda?
- Nä, det har jag inte.
- (Storögt) Varför inte det? Det är ju du som har största chansen.
- Ja, nä, jag tror nog att ni är mer intresserade av att träffa henne än vad jag är.
- (Unisont, andäktigt) Ja.....

Kommentarer
Postat av: catrin

What?! Är du nån slags bodygard för Amanda Jenssen? Skumt! Och mäktigt. Hon verkar ju stenkool.

2008-05-08 @ 13:29:54
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se
Postat av: Morris

haha, du berättar aldrig de roliga historierna. Varför får bloggläsarna läsa dem och inte jag och mamma höra dom?

2008-05-16 @ 20:45:18
URL: http://twoweeksaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0