Förtydligande

Ja, hej. Förlåt för att jag avbryter följetången om Enoks äventyr. Jag kom att tänka på att jag kanske gått ut med det här för dåligt, men hursomhelst vill jag ha det sagt: postrocken är död för min del. Jag vet inte om vi någonsin hade en grej men det har vi i alla fall inte längre. Jag lyssnar aldrig på postrock, stör mig på alla som säger att de tycker om postrock och har tagit bort all postrock från datorn. Så definitivt är det. Nu vet ni. Som en sista dödsstöt länkar jag en låt som inte bara ska ses som ett schysst tips utan också ett avståndstagande från vad den inte är: postrock.
    Förlåt om någon känner sig vilseledd av mitt förflutna, eller om jag inte har varit tydlig nog när postrockband har kommit upp under samtal. Jag tycker i vart fall inte om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0