Om jag inte hör av mig på ett tag

Jag har nyss blivit ägare av fyra astronomiskt bra diktsamlingar. Kaos av Pär Lagerkvist, Walt Whitmans samlade verk, Samuel Becketts dikter och Mannen utan väg av Erik Lindegren står nu alla i bokhyllan. Det är dags att dissekera modernismen på allvar. I övrigt händer det inte så mycket. Jag går upp sju varje dag och cyklar genom snödrivorna till jobbet och spenderar mina dagar svärandes över allt salt alla släpar in på golven eller över hur kallt det är när jag cyklar mellan arbetsplatserna. Inspelningen av skivan är på tilläggsstadiet och det verkar bli bra. Det är mest en lång väntan på att spela med Jet Link i vår och i sommar och sedan fly landet. Och en liten rädsla över hur jag kommer att se på det här halvåret när det är över. Inte mycket att göra åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0